×
Czarter Jachtów Masz pytanie? Promocje Ulubione Kontakt Logowanie

Dokładamy najwyższej staranności przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Wdrożyliśmy adekwatne środki techniczne i organizacyjne, żebyście czuli się bezpiecznie korzystając z funkcjonalności systemu rezerwacji terminów czarteru jachtów, dostępnego w domenie TenJacht.pl. Zapewniamy wszystkich Klientów – rezerwujących czarter jachtów przez nasz System, oraz Armatorów – udostępniających w Systemie oferty czarteru jachtów, o zgodnym z prawem przetwarzaniu Waszych danych osobowych. Poniżej - w ramach Polityki Prywatności - zamieściliśmy szczegółowe informacje dotyczące celu i sposobu przetwarzania tych danych.

Administrator Twoich danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma: Czarter.info sp. z o.o. KRS: 0000851166, NIP: 9522207897. REGON: 38658769300000, [email protected]; tel. 507 988 976

W zakresie przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Administratorem pisemnie na podany wyżej adres, jak również za pośrednictwem poczty e-mail: [email protected].

Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez Administratora

Administrator przetwarza dane osobowe Armatorów, Klientów oraz osób działających w ich imieniu (pełnomocników, reprezentantów, osób do kontaktu i osób odpowiedzialnych za współpracę z Administratorem) oraz innych osób korzystających z funkcjonalności systemu rezerwacji terminów czarteru jachtów, w następujący sposób:

  1. Realizacja umowy współpracy zawartej pomiędzy Administratorem a Armatorem – w celu wykonania usług rezerwacyjnych poprzez System, przetwarzane są dane wskazane w formularzu rejestracyjnym i umowie. Podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO.
  2. Rejestracja profilu Klienta w Systemie – dane Klienta oraz jego przedstawicieli przetwarzane są na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania przed jej cofnięciem.
  3. Dokonanie przez Klienta rezerwacji – dane dotyczące Klienta oraz zaliczek przetwarzane są w celu realizacji rezerwacji (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  4. Marketing bezpośredni produktów własnych i usług – dane wykorzystywane są na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), którą można cofnąć w dowolnym momencie. Dotyczy to także komunikacji elektronicznej.
  5. Cele analityczne i statystyczne – dane analizowane są dla poprawy jakości usług i bezpieczeństwa na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  6. Wykonanie obowiązków prawnych – dane przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO).
  7. Obrona przed roszczeniami – dane są przechowywane w celu dochodzenia roszczeń oraz obrony interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Informacje o przekazywaniu Twoich danych osobowych przez Administratora

Dane Klienta oraz osób działających w jego imieniu mogą być udostępnione Armatorom w celu rezerwacji jachtów i w związku z przyjęciem w imieniu Armatora uiszczonej przez Klienta zaliczki, na podstawie zawartej z Armatorem umowy czarteru. Relacja gospodarcza Administratora z Armatorem gwarantuje bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych Klienta oraz osób działających w jego imieniu.

Dane osobowe Armatora oraz osób działających w jego imieniu mogą być udostępnione Klientowi w celu dokonania rejestracji zawarcia umowy czarteru, a także w związku z przyjęciem przez Administratora w imieniu Armatora uiszczonej przez Klienta zaliczki.

W wypadku marketingu oferowanych produktów i usług własnych Administratora, dane osobowe Klienta i Armatora zostaną udostępnione podmiotom, za pomocą których wykonywany jest marketing produktów własnych i usług.

Jeżeli Klient będzie dokonywał płatności online za pomocą systemu pośrednika w płatnościach online, jego dane osobowe oraz osób działających w jego imieniu zostaną udostępnione temu pośrednikowi.

Dane osobowe Armatora i Klienta oraz osób działających w ich imieniu zostaną także udostępnione dostawcom usług i rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych działających na zlecenie Administratora, a także firmom księgowym, prawnym i konsultingowym oraz innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora (przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z Administratorem).

Dane osobowe Armatora i Klienta oraz osób działających w ich imieniu mogą być również udostępniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania, sądom.

Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych Armatora i Klienta oraz osób działających w ich imieniu do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Informacje o okresie przechowywania danych osobowych przez Administratora

Administrator przechowuje dane osobowe Klienta i Armatora oraz osób działających w ich imieniu przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla osiągnięcia celów przetwarzania, chyba że zgodnie z prawem jest wymagane lub dozwolone przechowywanie danych przez dłuższy okres czasu. W szczególności Administrator będzie przechowywał Twoje dane:

  1. w odniesieniu do Armatora – dla celów prowadzenia profilu Armatora – do momentu rezygnacji z prowadzenia profilu lub zakończenia świadczenia usługi przez Administratora. Okres ten może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa, jeśli przetwarzanie tych danych będzie niezbędne w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń, a także w celu ewentualnej obrony przed takimi roszczeniami;
  2. w odniesieniu do Klienta – dla celów prowadzenia profilu Klienta – do momentu rezygnacji z prowadzenia profilu. Okres ten może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa, jeśli przetwarzanie tych danych będzie niezbędne w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń, a także w celu ewentualnej obrony przed takimi roszczeniami;
  3. w odniesieniu do Klienta – dla celów dokonania przez Klienta rezerwacji lub związanych z przyjęciem w imieniu Armatora uiszczonej przez Klienta zaliczki – przez okres wykonania ww. czynności, a także okres obowiązywania umowy czarteru, zawartej pomiędzy Klientem a Armatorem, przy czym okres ten może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa, jeśli przetwarzanie tych danych będzie niezbędne w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń, a także w celu obrony przed takimi roszczeniami;
  4. dla celów związanych z marketingiem bezpośrednim – do momentu wycofania zgody na otrzymywanie informacji lub zakończenia świadczenia tej usługi bądź oferowania produktu przez Administratora;
  5. dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. na cele analityczne i statystyczne w celu polepszenia jakości usług świadczonych przez Administratora – przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jednakże nie dłużej niż przez okres 60 miesięcy, liczony od momentu zebrania danych osobowych;
  6. dla celów marketingu produktów i usług własnych – do momentu wycofania zgody na otrzymywanie informacji lub zakończenia świadczenia tej usługi bądź oferowania produktu przez Administratora;
  7. dla celów wywiązania się przez Administratora z obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz jego prawnie uzasadnionych interesów – przez okres wynikający z takich przepisów, w szczególności prawa podatkowego, to jest przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związanego z zawartą z Armatorem umową;
  8. dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – przez okres przedawnienia roszczeń.

Twoje uprawnienia dotyczące danych osobowych

Wszelkie prawa przysługujące na gruncie przepisów o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych osobie, której dane dotyczą, mogą zostać zrealizowane poprzez przesłanie żądania realizacji praw w formie pisemnej na adres prowadzenia działalności gospodarczej przez Administratora lub drogą e-mail na adres: [email protected]

  1. Prawo dostępu do danych
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo uzyskać informację o tym, czy Administrator przetwarza jego dane, jeśli powyższe następuje, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych.
    2. Osoba, której dane dotyczą, może uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania jego danych osobowych albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą, na mocy RODO, w tym o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o tym, czy dane osobowe są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    3. Osoba, której dane dotyczą, może uzyskać kopię swoich danych osobowych.
  2. Prawo do cofnięcia zgody
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzieliła w ramach funkcjonalności Systemu.
    2. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
    3. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
    4. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla osoby, której dane dotyczą, żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Administrator może świadczyć jedynie na podstawie wyrażonej zgody.
  3. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania jej danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Administrator przetwarza jej dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Administratora, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Systemu oraz ułatwienie korzystania z Systemu, a także badanie satysfakcji.
    2. Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw osoby, której dane dotyczą, na przetwarzanie jej danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.
    3. Jeżeli sprzeciw osoby, której dane dotyczą, okaże się zasadny i Administrator nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe tej osoby zostaną usunięte, wobec przetwarzania których osoba ta wniosła sprzeciw.
  4. Prawo do bycia zapomnianym
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub wybranych danych osobowych.
    2. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli: dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane; wycofała określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jej zgodę; wniosła sprzeciw wobec wykorzystywania jej danych w celach marketingowych; dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem; dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu Administrator podlega; dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
    3. Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Administrator może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przez roszczeniami, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Administratora czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru rezerwacji, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń.
  5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług. Administrator nie będzie też wysyłał komunikatów marketingowych.
    2. Prawo to przysługuje m.in. w razie: kwestionowania poprawności danych (na czas ich sprawdzenia, max 10 dni); niezgodności przetwarzania z prawem przy żądaniu ograniczenia zamiast usunięcia; zbędności danych dla celu, dla którego zostały zebrane; wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania – do momentu rozstrzygnięcia, czy interes osoby przeważa nad interesem Administratora.
  6. Prawo do sprostowania danych
    1. Osoba ma prawo żądać niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych danych oraz ich uzupełnienia – również poprzez złożenie oświadczenia na adres e-mail lub adres prowadzenia działalności Administratora.
  7. Prawo do przenoszenia danych
    1. Osoba może otrzymać swoje dane osobowe i przesłać je do innego administratora lub zażądać, by Administrator zrobił to bezpośrednio – jeśli to technicznie możliwe. Dane będą przesłane w formacie xls. Osoba może też złożyć skargę do Prezesa UODO, jeśli uzna, że doszło do naruszenia przepisów RODO.

W sytuacji wystąpienia przez osobę z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie nie później niż w ciągu miesiąca. W przypadku wyjątków – w ciągu maksymalnie 3 miesięcy z uprzednim poinformowaniem.

Osoba, której dane dotyczą, może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania jej danych osobowych oraz realizacji swoich praw.

Wymóg podania danych osobowych

Podanie niepełnych lub nieprawidłowych danych przez Klienta uniemożliwia finalizację rezerwacji. Analogicznie – błędne dane Armatora mogą uniemożliwić publikację Ofert i przyjęcie Zaliczki.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany (w tym profilowania) na podstawie przetwarzanych danych osobowych.

Pliki cookies

  1. Administrator stosuje pliki cookies – dane informatyczne, zwykle tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawierają nazwę strony, czas przechowywania oraz unikalny numer.
  2. Cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron do preferencji użytkownika, w tym rozpoznania urządzenia i dostosowania wyświetlania;
    2. tworzenia statystyk o korzystaniu ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
  3. Stosujemy cookies sesyjne (tymczasowe, do momentu opuszczenia strony) i stałe (do czasu wygaśnięcia lub ręcznego usunięcia).
  4. Stosowane rodzaje cookies:
    1. niezbędne do uwierzytelniania i korzystania z usług Serwisu;
    2. zapewniające bezpieczeństwo;
    3. wydajnościowe – zbierające informacje o sposobie korzystania;
    4. funkcjonalne – zapamiętujące ustawienia użytkownika;
    5. reklamowe – dostosowujące reklamy do zainteresowań użytkownika.
  5. Domyślnie przeglądarki zezwalają na cookies. Możesz zmienić ustawienia, by je blokować lub informować o ich użyciu.
  6. Ograniczenie stosowania cookies może wpłynąć na działanie niektórych funkcjonalności strony.
  7. Cookies mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Administratorem reklamodawców oraz partnerów.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskać dodatkowe informacje o wykorzystywaniu plików cookies

Nie akceptuję